Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Shalom Heerenveen. Meer weten? Ontdek meer
Ruurd
22 jun 2026 om 1:17
Zoals altijd was de pizza weer overheerlijk en goed warm. De kinderen vonden de frikandellen ook heerlijk! Snelle bezorging en zeer vriendelijke bezorger! Tot de volgende keer.
Hendrika
21 jun 2026 om 20:33
De patat was erg slap. En de spareribs vielen ook niet in de smaak. Rest van het vlees was wel lekker.
Bart
21 jun 2026 om 8:25
Goed eten!
Jesse
15 jun 2026 om 9:36
Lauwe pizza en niet heel lekker. Ook niet mega vies maar gwn niet goed
Ruurd
12 jun 2026 om 21:25
Pizza was overheerlijk, vers, goed warm en netjes verpakt. Patat was ook erg lekker. Zeer vriendelijke bezorgster! Dikke pluim!
Lorenzo
8 jun 2026 om 17:27
I fucking asked one thing to not ring the fucking ringer but call especially because you ringed to my fucking neighbour at fucking midnight and we work in the morning
Lykele
7 jun 2026 om 19:50
Wordt steeds beter!
Davy
6 jun 2026 om 17:09
alsjeblieft sluit je deuren gvd niet te vreten hier slapen patat in je kapsalon niet gaar nee gekookt door het vet en vocht bestel je extra vlees waar is het nergens te bekenen geen sla knoflook saus die niet te pruime is 1 hap en de prulenbak in
Jennifer
5 jun 2026 om 19:30
Was wel goed
Patrick
26 mei 2026 om 20:41
Smaak was prima maar toen zag ik een levende made kruipen op mijn bord! Mocht gratis een nieuwe halen, maar is toch niet erg dat ik hiervoor pas
N
14 mei 2026 om 20:50
was goed en lekker goed warm en snelle bezorging
Elly
4 mei 2026 om 23:57
Het eten was niet meer zo warm